ojoj

igår var det dags för barnen att komma hit o leka med sin moster Kattis. Tyckte det var väldigt mysigt tills jag vaknade imorse av en liten samuel (eller Famel som han föredrar att säga det)  ligger o sjunger om fågelbajs klockan 7 på morgonen.. Det första jag hörde var: ÅÅÅÅgeeeeelbaaaaassss...o sen låg han o sjöng något jag inte förstod.. Så då var det bara att inse faktum att ta upp honom o ge lite välling.. En halvtimme senare kom Ida upp också. Lugnt till en början sen bröt helvetet lös.. Mamma kom hem vid halv 2 och då passade jag på att fly fältet ett tag.. Jag älskar ju barnen överalltannat men ibland blir det lite för mycket av dem små liven..

Åkte sedan till frölunda torg en sväng o kollade lite o på vägen hem är det en lite jävel som pekar finger åt mig!!O det enda var att bilen inte axade tillräckligt fort vid rödljuset.. Men jag pekade tillbaka o skrek idiot (synd att han inte hörde bara)

Nu sitter jag här o väntar på att min bättre hälft ska höra av sig så jag kan åka dit o kramas lite..

Imorgon är det dags för skola igen..usch.. Får hoppas  att det blir lite bättre väder än idag annars är det inte helt omöjligt att jag stannar inne i lägenheten hela dan o pluggar. Ser ut som att det kommer bli det vanliga maratonpluggandet..Att man aldrig lär sig?


Kärlek!  / Kattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0