lördag..

Tanten ovanför har fest. Stod ute på balkongen ch fick höra lite skvaller..
Tant nr 1- Jo men jag började röka i mellanstadiet.. Jag stod inne på toaletten i flera timmar och bara rökade för jag vill ju lära mig!
Tant nr2- Ja jag ville också det.. Men nu feströker jag bara o smygröker för barnen. Men jag skulle aldrig acceptera att dem började röka..fast vad ska man säga då?
Ja det kan man ju undra..Föregå med gott exempel o sluta kanske?
Tant nr 2- Åh den här låten e också bra..
Tant nr 3- Ja verkligen.. Jag gillar 80 talet..
Ibland hör man lite tjoande uppifrån och jag tror nog att dem står o dansar..
Tant nr 4- Känn här vad hård jag är? Kanske bara e skitnödig..
Tack för informationen..
Tant nr 2- Ja men gå på toaletten och lätta på trycket då, kanske bara e det du behöver..Alla skrattar..
Tant nr 1- Oj, nu måste vi ju snart gå ut!
Ja det håller jag med om. Hör bara massa dunkande i golvet..Men jag är inte bitter, folk får ha fest på lördagarna.Men dem får gärna sänka musiken lite..

Nej nu ska jag kolla lite trningskläder.. Måste ju ha det nu när jag ska börja träna nästa vecka..

Kärlek!  /  Kattis

Kommentarer
Postat av: Anna

C är inte ensam.. här e en till som sjunger i sömnen: http://godisklubba.blogg.se/

2008-08-15 @ 21:57:13
URL: http://sannanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0