Klockan 05.34

imorse ställde jag klockan på halv 7, 07.08 var jag uppe. Satte mig vid skrivbordet och skulle plugga lite innan jag skulle bege mig mot skolan och skriva tenta. Helt plötsligt blir jag alldeles yr i huvudet, sätter mig på sängkanten och känner att snart svimmar jag.. Ett enormt illamående kommer över mig, o eftersom christian ligger inne o badar var jag tvungen att krypa fram och hittade till slut en påse. Och där satt jag o kräktes i en påse i sovrummet klockan kvart över 7.. Yäk! Efter det var jag alldeles skakis o tårarna rann.Bestämde mig till slut att det nog var bäst att inte gå till skolan.. Ville ju bara ha tentan överstökad, men vad ska man göra?
Christian stack iväg till jobbet och jag blev återigen ensam..
Illamåendet höll sig kvar hela dagen och vid 5 tiden fick jag äntligen i mig något att äta.. På kvällen kom också feber. Sen satt jag o böla en stund också, vet inte varför men sån blir jag ibland..
Anna fixade en biljett till way out west till mig också men med tanke på att jag inte lyckats somna än o fortfarande känner mig dålig så får vi se om jag orkar ta mig dit..

Men en sak blev jag riktigt glad över idag. Jag o anna har pratat i telefon idag sisådär 20 gånger. Och sista gången var hon så söt att jag höll på o smälla av. Vi pratade om något o helt plöstligt säger hon: Märker du inte hur Love jag har blivit?
Jag: Jo verkligen. Va har hänt?
A: Nej men jag är bara så glad att vi är vänner igen med tanke på allt som har hänt.
Jag: Ja, jag med..
A: O sen känner jag att all kärlek jag kan ge vill jag ge till dig..
Jag: tystnad....
Jag igen: Nämen hjärtat vad söt du e..
Blev nästan lite tårögd.. Sötnöt...

Nu ska jag lägga mig o läsa lite o förhoppningsvis somna snart.

Kärlek!  /  Kattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0