humörsvängningar

Veckan började med en rejälångestfylld måndag. Började sakta men säkert få ångest över i stort sett allting. Min kropp har förändrats dramatiskt sen jag började med min medicin, på 4 månader har ag gått upp 7 kilo. Har aldrig vägt så är mycket i hela mitt liv. O just vikten är väldigt känsligt för en tjej. Sen att jag fick höra folk säga att jag ser ut att väga 67 kilo gjorde inte saken bättre Sen var det ångest för skolan. Känns som att jag inte klarar av det. Både projektarbete som jag knappt är delaktig i, känns så dumt mot mina gruppmedlemmar. O så omtentan nu på fredag..

Men sen idag vände helt totalt. Jag vaknade klockan 7 av att mina kära pojkvän var lite kramig o gick sedan upp o följde honom till dörren Därefter gick jag o la mg o sov. O när jag vaknade hade jag sån otrolig energi. Hoppade upp ur sängen o satte mig o kollade träningssidor. Har bestämt att  jag ska börja träna på friskis så fort mna pengar från csn kommer. Helt perfekt eftersom det ligger nära christian och har dessutom ett hemma i billdal. Så då var det bestämt. Har också bestämt att ihelgen ska jag sätta mig med projektarbetet o försöka göra så mycket jag kan o sen förhoppningsvis kunna briljera med mna kunskaper till övriga gruppen. tentan på fredag är jag dock inte så säker på men går det inte får ja försöka bättre nästa gång.

Ihelgen blir det förhoppningsvis way out west med anna. Den lilla stackaren har antagligen fått nån infektion i tarmarna och jag kan ju bara tänka mig hur ont hon har. Hoppas hon blir bättre snart..

O jag saknar min Malin.. Träffas aldrig längre. Men det är inte så konstigt när hon jobbar så mycket som hon gör o när hon inte gör det är det ju självklart att hon vill spendera sin tid med sin bättre hälft jonas. Får ta tag i det o åka o träffa dem snart..<3

Igår hade ja lovat mig själv att plugga när jag kom hem till c från skolan. Men istället städade jag hela lägenheten, dammsög och moppade golvet. Gjorde ordning på toaletten med diverse tandborstmuggar så det såg riktigt mysigt ut. Och sist men inte minst bakade jag blåbärspaj läge till att min prins kom hem. Åh vad glad han blev.. Tycker om att göra saker för andra så att dem blir glada. O med tanke på att han jobbat från 7.45 till 22 vad det de minsta jag kunde göra..

Nej nu måste jag sätta igång med plugget. Blir en låång dag idag..

Kärlek!  /  Kattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0