blablabla

Igår vart det utgång. Var nere o träffade några klasskamrater på nivå. Hade inte mycket pengar så hade täkt att ta det någorlunda lungt. Men ack så skenet kan bedra. Började på nivå, sedan stack vi över till diamond dogs, och sist peacock. Var helt okej men mysigast va det på nivå o diamond när man satt o snackade om allt möjligt.
Jag o Anna hade ne liten konversation och helt plöstligt kom det ett ord som varken jag eller Anna kunde uttala på fyllan.
Anna: Men säg inte det till någon. Det är konski..
Anna:konskifiellt..nej..konsifi..nej men vafan konfiskellt..
Jag:Konfiskiellt..näää..koskifellt..
Anna: ja du fattar..
Jag: Aaa.. KONFIDIELLT! Ja jag kunde..
Anna:bra..
Sedan forstatte vi att hälla i oss öl.. Jag fick dessutom lära mig ett nytt ord som jag aldrig hört förut. MILF , dem andra tyckte jag va konstig för att jag aldrig hade hört det förut.. Men nu så vet jag..

Nä nu ska jag hitta på nåt..typ lägga mig i sängen o kolla på tv, mer än så orkar jag inte göra idag..

Kärlek!  /  Kattis

Kommentarer
Postat av: Kathrine

Hahahaha, kul med svåra ord på fyllan. Kommer du ihåg när vi spelade spel på fyllan en gång? Vilket vitamin...??? hahahaha..PUSS

2008-09-04 @ 08:10:17
URL: http://zizzilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0