Jag har krympt!

Det konstaterades när jag var hos polisen och skulle fixa nytt pass för jag och annapanna skulle åka till egypten.  Det var dags att mäta sig och jag tog av mig skorna och ställde mig under måttstocken. !60 cm..Va? Jag har ju gått runt och sagt till alla att jag är 167 cm lång. Vad har jag fått det ifrån undrar jag då? kanske förträngning, kanske inte.. När det sedan var min tur att fotograferas och svettas så undrade hon hur lång jag var. 160 cm, och så ett nervöst skratt efter. jaha, i ditt provisoriska står det 163 cm. Ja, det gör det, men jag kanske hade skorna på mig förra gången, nervöst skratt igen.. Jag kände mig som en brottsling som hade begått ett identitetsbrott..Vad skulle hända nu? kommer det några uniformsklädda män och för bort mig och slänger in mig i en kall, liten och ledsen cell? Nejdå..Fantasin flödar men det är bara att inse, vi är i sverige..så den kvinnliga polisen sa bara, okej, ja det kanske du hade. Så tittar du in i luckan där som du ser och så tar vi ett foto. Okej, jag tittade in och försökte hålla mig så still jag bara kunde och inte le. Problemet var bara att jag på nåt konstigt sätt liksom låste fast mitt huvud bara för att inte röra mig att jag kände att jag hackade till.. Kortet visade sig och det blev som jag befarade. Jag spärrar upp ögonen så mycket att jag ser helt livrädd ut och att jag bara måste ut ur landet innan dem tar mig..men så är det ju inte.. Jag är ju en snäll flicka..host...

just nu sitter jag ute på altanen och har precis ätit frukost, ett glas oboy..Det finns inte mycket som slår detta, solen skiner och vårkänslorna har intagit mina sinnen. Lovely! Den 2 juli är det dags för mig att prägla min kropp med en ny tatuering. Har ritat och varit riktigt kreativ och nu har jag gjort klart min slutgiltiga tatuering. Kommer bli så bra. Men satan vad ont det kommer göra. Det första han säger när jag beställer tid är hur ont det kommer göra. Jag nickar som en liten flicka och svarar jag vet, med ett leende på läpparna. Weirdo?

Ikväll har jag lust att gå ut, känner speciellt för en anna-kattis-diamond dogs-rockbaren runda.. Men annapanna visste inte om hon hade tid men jag hoppas..

Nu kommer min katt ut och hälsar, dags att kela lite..

so long!
/Kattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0