helgen

Hela helgen har bestått av fest.. På torsdagen var det dags för mig att åka hem till min malin o ha lite myskväll.Köpte me mig chips och cola och det va riktigt mysigt. Satt och snackade lite skit som vanligt o sen åkte jag hem o nanade. På fredagen var jag sugen på att gå ut så jag slog en pling till anna. Självklart blev det utgång. Först var vi hos annas kompis Wendy i majorna där vi satt och drack och tjötade. Sedan var det dags att dra vidare, första stoppet blev kellys, stannade där för en öl och sedan stack vi vidare till rockbaren. Spelade lite, umgicks me folk och sedan ville vi vidare igen. Försvann upp till valand. tog ett par danssteg och anna tvingade två stackars killar att köpa öl till oss, sådär kvart i fem. Jag som inte ens ville ha hällde i mig den för att sedan gå och äta. Blev förföljda av dem två stackars killarna som inte var sena att sätta sig vid vårat bord. Men vid det här laget hade anna blivit rejält hate. Inte nog med att hon puttade bort varenda kille som närmade sig henne, inte sån där liten putt bara utan hon tog i som fan och liksom nästan slog dem i magen, men nu var det hate på hög nivå för lilla anna.Inte mot mig som tur e men mot alla andra som inte tycker som hon..Men hon är ju faktist snäll innerst inne..när vi var mätta gick vi ut o ringde taxi..

På lördagen hade jag o anna bestämt att ta en riktigt diamond-rockbaren runda. Var sagt att vi skulle börja tidigt och vi tog i hand på att vi skulle försöka mötas vid 8 tiden. Men eftersom jag känner anna började jag göra iordning mig vid 8-tiden. Och visst hade jag rätt. Jag anlände till annas place klockan 23, och gissa om hon hade duschat?nope. Hade hon bestämt kläder?japp, som tur va. Hade hon orken att skynda sig?nope. Så där satt man snällt och väntade. Sedan var det dags att dra, men det blev inte den kvällen jag hade hoppats på men var okej ändå. Började på keybar sedan ville angelica till push., men lilla fula jag kom inte in. Fast på något sätt blev jag konstigt nog lättad. Hade ingen lust att betala 140 kr för att vara där i 20 minuter o sen sticka hem. Så jag stack till dingon o mötte dansken o ab istället. Väl där hade mitt öga börjat rinna ännu mer än vad det gjort på hela kvällen så jag tog bara en öl och åkte sedan hem. Var skönt att komma hem nykter, och tur va väl det för min mage var inte min vän när jag kom hem. Den lät som ett riktigt jävla krig och morgonen började med att spy. Så magsjuka och ögoninflammation på söndagen var väl inte det roligaste. Men nu har jag slutat spy iallafall, måilla-känslan finns fortfarande kvar men inte lika mycket..


Jag-ska vi inte sätta oss i vardagsrummet istället?
Anna-nej men det är ju så mörkt där..
Jag-Jo men vi kan väl tända lampan då.
Anna-aha...

Anna- Kattis, hör du inte vilka dem spelar?
Jag-Nää
Anna-Jo men det är ju Kyte!
Jag-Nej anna, det är det verkligen inte..
Anna-jo men det är jävligt likt..eller hur?
Jag-Anna jag börjar bli rädd för dig..Jag ska skicka en youtube länk till dig imorgon så får du höra likheten..
Låten hon trodde var kyte var inga andra än Perikles-vart ska vi sova inatt..Illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0