helgen

nu sitter jag i skolan och lyssnar på nån bengt så står o pratar..roligare har jag ju haft. Rädd för honom är jag också, alldeles för många konstiga frågor att så fort han tittar på mig åker mina ögonen ner i datorn igen...hjälp nu kom det igen. det känns lite som små lamm som är livrädda för att bli uppätna, så står den stora stygga vargen där framme o väljer ut..hmmm, katarina, berätta vad fortlevnadsprincipen innebär..hjälp..och total tystnad.. jag vill härifrån..

helgen bestod av öl och massa mys.. Fredagen stack jag och christian ner och träffade malin och hennes arbetskamrater..Uteserveringarna har intagit göteborg och givetvis så var vi tvungna att sitta ute, massa öl och kedjerökning. Sedan var det dags att dra vidare och vi bestämde oss att göra Kajsa sällskap upp till jameson, där det var folk i hennes ålder. Armbågades ut från dansgolvet av gamla tanter, christian var lammkött o tanterna var på honom som hökar, ajabaja.. Efter det stack vi förbi rockbaren för ett ölstopp och sedan vidare till valand. Med tanke på att Malin hade druckit sedan halv 4 på eftermiddagen började hennes bakfylla redan ta fart vid 2 snåret och vi ringde och beställde taxi till henne. Vi var också nöjda och gick och mättade våra hungriga magar för att sedan åka hem o sova..

Lördagen var det dags att fira våran älskade Klara. Jag kom ganska sent och hon blev jätte glad att så många kom även om hon inte ens visste att vi skulle komma. En glad överraskning för henne. Jag märkte att det var längesen jag var  ute med så många tjejer samtidigt. Vanligtsvis är jag ute med anna eller malin. Det var sånt fasligt kackel att jag aldrig hört på maken. Servitören var måttligt glad på oss då vi aldrig beställde tillsammans utan alla var för sig, så han fick springa runt som en jävel. Till slut frös jag nåt fruktansvärt och jag visste att det skulle bli segt när alla andra hade beställt in nytt och sista beställningen redan tagen. Jag och Annie bestämde oss för att åka in till stan så länge och möta upp dem andra sen. Men dem försvann någonstans på vägen. Jag och Annie var kvar på valand och till slut tackade jag för mig, mötte upp christian och åkte hem och nanade så gott..

På söndag blev det såklart pizza, cola och film. Riktig myssöndag..

nu är det måndag och tillbaks till verkligheten. Nu ska jag fortsätta att se intresserad ut fastän mina tankar är långt långt borta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0