fredag fast känns som söndag..

Idag har jag en riktigt dålig dag. Vet inte varför men jag blir ledsen för allt o ingenting. Jag är en otroligt konstig mäniska o det vet jag om. Jag letar efter en anledning om varför jag är som jag är sånna här dagar, men lönlöst..

Igår var jag o anna ute. Började kvällen på diamond dogs o mina första ord var:
-Anna, jag känner på mig att jag kommer ramla idag..
Hade mina nya superfina skor på mig, men ack så höga dem är. Blir lite jobbigt att ha på sig dem ibland, speciellt när man är med anna och springer runt hela stan. Först diamond dogs, sen rockis, sen diamond igen, sen rockis igen och till sist valand. Gick riktigt segt att få ner ölen med tanke på min mage som fortfarande inte var helt återställd, men jag försökte och försökte, till sist gav jag upp och tog mig en cola istället. Träffade på väldigt konstigt folk igår, och det resulterade i att vi flydde för våra liv..men dem hitta oss aldrig, pheew..
Väl inne på valand och minglade runt. nerför trappan och vad tror ni händer..Jodå klantigaste människan i stan lyckades. Trampade snett i trappan, ramlade, gled på sina knän men lyckades på något konstigt sätt få grepp och lyckades att ställa mig upp när jag nåt marken. Pinsamt. Vakten stod bakom och såg allt. Då sa jag:
-Det där va inte riktigt meningen, men du såg väl min snygga räddning när jag nådde golvet?
Han bara skrattade och undrade hur det stod till, kanske skulle ta det lite lugnt me alkoholen. Nej nej sa jag, testa att gå i dem här skorna så får du se. Han trodde mig. Det blev hål på mina dubbla strumpbyxor, blödde på knät och hade skrapat upp mina fötter och inte nog med det så blev det nog en vrikning, så nu kan jag knappt stå på foten. Men oj så roligt folk tyckte att det va. Men det bjuder jag på..

Nu ska jag åka iväg o hyra film o ha en deppkväll för mig själv. Behöver nog lite ensamtid och så måste jag plugga. Fy fan..


Men nästa vecka blir nog allt mycket bättre..Kalle baah på pustervik på onsdag och sedan är det dags för ABs spelning på fredag. Ska bli så jävla roligt!

So long!
/Kattis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0