Ordningsam?

Sicken jäkla träningsvärk har idag..Härligt härligt.. Ställde klockan på 8 imorse o va på gymet redan vid 9.. Det var bara massa pensionärer, eller panskonärer, och jag där.. Men lika bra va det eftersom jag höll mig i deras hastighet.. Vissa maskiner förstod jag mig inte på men alltid så lyckades nån kolla på mig just då, o ja kan ju inte gärna se ut som någon amatör som inte kan maskinerna.. Så jag låtsades att jag precis den sekunden blev så himla törstig att jag bara va tvungen att sitta där o dricka lite.. Tills dem titta bort, då skyndade jag mig till en maskin jag kunde..
Åkte sedan iväg me mamma en sväng och då passade jag på att få en massage, på Rusta..Så där satt jag i den underbara massagestolen som jag bara måste ha medans mamma va inne o handlade julpynt, eller nåt sånt..

Detta hände idag:
Jag:Mamma.. Har du sett min jacka?
Mamma: Ja den hänger på jackkroken..
Jag: Va?!? Har jag hängt upp den där? Ja då var det inte konstigt att jag inte hitta den..
Mamma: Nej jag blev också förvånad när jag såg det o tänkte; Nämen, har Kattis hängt upp sin jacka?
Jag: Ja, det e inte varje dag det händer..

Nästa gång jag skulle ha jackan..
Jag: Det va det jävligaste.. Har jag hängt upp jackan igen? Vad har hänt med mig?

En annan gång när jag kom hem.. Gick upp i mitt rum o ropade till mamma..
Jag: Mammma! Är det du eller jag som städat i mitt rum?
Mamma: Har du något minne av att du städat nyligen?
Jag: Nääe, men ändå..

Jag var ju tvungen att fråga. Kan väl inte komma ihåg allt här i världen..

OBS! Mamma städar mitt rum för att hon tycker det är kul.. Inte mitt fel..

Ja jag kan väl inte påstå att jag är den mest ordningsamma männsikan här i världen, men kom ihåg, alla har sina brister, o tro det eller ej men det gäller mej också..

Xoxo
K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0