dålig dag

Igår var en riktigt jobbig dag.. Var så ledsen och gick bara runt o fällde tårar hela dagen, till slut höll jag på o svimma för att jag inte fick någon luft..  Usch, vad dåligt jag mådde. Men till slut kom christian hem o tröstade mig. Och bara av att han kom in genom dörren och gav mig den underbaraste kramen gjorde mig mycket gladare. Och fastän att jag var så ledsen igår så mår jag faktist helt okej idag.. Har tagit tag i saker som har hängt över mig de senaste veckorna. Ska till communicera och prata med en tjej där, känner att jag verkligen behöver det för att få ut allt som ligger o gror inuti..

Sen har jag ringt jobbet också, ska jobba varje natt förutom juldagen fram till nyår. Rätt skönt faktist och speciellt sen när lönen kommer. Då jäklar ska det shoppas..

Har letat julklappar till älsklingen hela dagen och har äntligen kommit på vad jag ska köpa.. men det kan jag inte skriva här ifall han läser.. återstår o se om han blir glad.. Det hoppas jag..

Nu ska jag lägga mig o kolla på csi..

xoxo
K

Kommentarer
Postat av: Kathrine

Gillar inte att läsa att du mår dåligt. Det gör ont i mig. Kan vi inte träffas i mellandagarna och ta en bira :)? Puss och du- T A H A N D O M D I G

2008-12-19 @ 15:22:29
URL: http://kakik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0